Ik weet alleen dat bootcamp bestaat maar ik snap het niet helemaal kan iemand mij uitleggen hoe het allemaal werkt? Of is er een goede site over?

En hoe kom je eraan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat is Bootcamp?

Bootcamp is een fysieke training, die wordt verzorgd door sportscholen, personal trainers en voormalig militair sportinstructeurs. Deze trainingen zijn de afgelopen jaren erg in populariteit toegenomen. De trainingen bestaan uit een combinatie van looptraining, intervaltraining en krachttraining waarbij gebruik wordt gemaakt van het eigen lichaamsgewicht. Doel van de training is het verbeteren van het uithoudingsvermogen, vetverbranding en krachttoename en om mensen te helpen routine te krijgen in het regelmatig bewegen.

Deze trainingen zijn ontwikkeld om mensen te motiveren om net iets verder te gaan dan wat ze zouden doen in een sportschool.

Bootcamp trainingen worden vaak buiten gehouden in parken of bospercelen, waarbij oefeningen met het eigen lichaamsgewicht, zoals opdrukken, sit-ups, squats, of lunges worden gecombineerd met loopoefeningen. Het idee is dat alle deelnemers worden betrokken bij de training en dat ze met z’n allen naar het einde van de les toewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondanks dat ik smakelijk moest lachen om Laiperd's antwoord denk ik dat, aangezien de vraag in de categorie "Besturingssystemen" staat, het om het Apple-product BootCamp gaat.

Bootcamp stelt je in staat om op nieuwere Apple-computers meerdere besturingssystemen te kunnen draaien. Hiermee kun je op je Mac gebruik maken van Microsoft Windows.

Bootcamp wordt meegeleverd bij Mac OS X, en is te vinden onder System Preferences. Als je er voor kiest om Bootcamp te gebruiken zul je een (legale) Windows installatieschijf in je schijfstation moeten plaatsen, en aangeven hoeveel ruimte de nieuwe Windows-installatie in mag nemen. Bootcamp zorgt er daarna voor dat de computer wordt voorbereid, en start opnieuw op vanaf de Windows-schijf. Je kunt dan de normale WIndows-installatie procedure doorlopen.

Een goede site voor dit soort vragen is de vrije encyclopedie "Wikipedia", zie bron. Tevens kan Google je hierbij van dienst zijn.